Publikacja na temat Personal Brandingu

Grafiki do promocyjne do Facebooka (2)

Czy to nowe pojęcia? Czy odnosi się tylko do rzeczywistości internetowej?

Termin personal branding został po raz pierwszy użyty przez Napoleona Hilla w książce „Myśl i bogać się”, wydanej w 1937 r.! Oznacza on działania mające na celu kreowanie wizerunku własnej osoby, by być postrzeganym jako ekspert danej branży.

Internet, media społecznościowe oraz narzędzia internetowe dają na wiele możliwości kreowania własnego wizerunku. Dzięki nim możemy dzielić się swoją wiedzą ekspercką, promować swoje produkty czy pasje. W projekcie „Budujmy kompetencje cyfrowe od dziecka” realizowanym w ramach Europejskiego Korpusu Solidarności powstała publikacja skierowana do dzieci w wieku szkolnym, rodziców i nauczycieli. Dzięki publikacji dowiedzie się o najpopularniejszych narzędziach,  które pomogą wam w kreowaniu własnego wizerunku w Internecie. Znajdziecie również odnośniki do wielu darmowych źródeł, które pomogą stawiać pierwsze kroki.

Zapraszamy do zapoznania się z publikacją na temat  Personal Brandingu!

https://drive.google.com/file/d/1JISSzRATV8qKu3cwL0AkzPDNzpbH-Kub/view?usp=sharing